xexniupp

Direktlänk till inlägg 3 mars 2012

Rubrik saknas

Av Kattigaste Menniskan - 3 mars 2012 10:43

Hej på dig mådde värkligen inte bra i går! u natt spydde jag var snurrig! <333 men mina bästa vänner bryr sig värkligen om mig! och att jag har svårt. japp men nu e det inte här som gäller blogga som gäller i dag! måste va nöjd med de jag gör :) Vad ska du göra i dag!<333 header kommer senare tar en stund kanske kommer få en ny mobil i pohne! vet facktist inte vad för mobil inte så jävla dyr**


Men jag e inte nöjd måste göra om den i dag skriver mer sen


puss//emma :**

  Hahaha nu vet ni//

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattigaste Menniskan - 3 mars 2012 11:54

Dricker coca cola Och vilar tar det lugnt med magen i dag hmm sitter och tänker hur jag ska få i mig när jag e sjuk håppas jag blir bättre!   Jag e fortfarade inte nöjd ska fixa senare coolare blogg här!!   Kram på dig ...

Hej

Av Kattigaste Menniskan - 3 mars 2012 11:40

Hej roligt att du e på min blogg! ska facktist göra det roligare så ni blir nöjd! jag e inte så brra på att ha en blogg men jag skapade blogg för och läsa alla andras bloggar och kommentera Men snälla kan du kommentera här så blir jag nöjd facktist e...

Av Kattigaste Menniskan - 2 mars 2012 20:46

Cha Cha! lilla unge bruden har ont i hela kroppen ajaja inte bra hmm va brukar hjälpa när man har ont i kroppen ajah så jävla kull och skapa en ny blogg dax att använda den här bloggen medans jag asså shitt får typp jätte många meddelande på fb och...

Presentation


Hej jag älskar resa! fota blogga facebook stardoll moviesstarsplanet.jag har bästa vänner gilla vara i new yourk träffa kändisar prata i lur sminka skönhet! bye

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards